♥دوستت دارم♥

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

 

هنوز هم زیبا ترین اوای دنیا برایم شنیدن خنده های توست

 

هنوز هم زیبا ترین طلوع برایم طلوع چشمان زیبای توست

 

هنوز هم غم انگیز ترین اتفاق برایم صورت اندوه ناک توست

 

هنوز هم اغوشت برایم مقدس و دستانت زندگی بخش به جان من است

 

هنوز هم در کوچه های خلوت عاشقی , در میان سکوت بوسه هایمان  زندگی میکنیم

 

شاید رهگذری مژده ای از رویای ماندگار و عشق جاودانه ام , به همراه بیاورد

 

                

                    

          

                   



نظرات شما عزیزان:

gitarist1
ساعت0:42---2 تير 1391
واقعا قشنگ بود.برا منی که عاشق شدم

دکتر
ساعت14:46---31 خرداد 1391
سلام من نظرم درباره ی این عکس اینه که خیلی خوب وعاشقانه است این جور عکس گرفتن هنرمیخواد باز هم از این عکس ها بگیرید وبه من بدید بای

بیگانه ی عشق
ساعت12:17---20 خرداد 1391
من تا حالا عاشق نشدم کسی پیدا نشده کسی پیدا نشده که دلم رو بیاد ببره نمیدونم چون که من هر کی رو دوس داشتم ازم گرفتند ولی........

★★★DaNiAl★★★
ساعت21:47---7 ارديبهشت 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 7 / 2 / 1391برچسب:,ساعت12:20توسط کـامبیــز | |